Hellscape Forum Index Hellscape
Hellscape - Suramar - Horde

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

liche king
Goto page: 1, 2  >

Post new topic   Reply to topic    Hellscape Forum Index -> Public -> En vrac
Previous topic :: Next topic  
Author Message
sëphïrøth
Guest

PostPosted: Wed 2 Jul - 11:21:38 (2008)    Post subject: liche king Reply with quote

voila un site avec les arbres de talent de toutes les classe pour la porchaine extantion
http://wotlkwiki.info/talent/
Back to top
Publicité

PostPosted: Wed 2 Jul - 11:21:38 (2008)    Post subject: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Back to top
Segetar
Diablotins

Masculin Sagittaire (22nov-21déc)
Point(s): 0
Moyenne de points: 0.00

PostPosted: Wed 2 Jul - 11:30:31 (2008)    Post subject: liche king Reply with quote

Les talent de chaman sont trop bien Shocked ça faisait longtemps.

Le messi est arriver!!!!
Back to top
MSN
Bubbahotep
Diablotins

PostPosted: Wed 2 Jul - 13:11:58 (2008)    Post subject: liche king Reply with quote

Shocked
C'est vraiment les talents officiels de l'extension du Roi des Lichis Pas Content? Je connais pas assez les autres classes pour bien juger mais en ce qui concerne les démos entre:
- "cripple" qui réduit la vitesse de 75% et silence 20s sans cooldown,
- "metamorphosis" la transformation en démon avec tt les pv et mana restaurés et gain de pouvoirs démoniaques,
- "chaos bolt" qui ignore les resistances à la magie
Je sens qu'on a pas fini d'entendre "nerf démo" par tt les frustrés du pvp... j'espère juste que les autres classes seront aussi bien loties...
Toutefois j'en connais un qui va abandonner sa spé affli pour resper démono rien que pour le fun de se transformer en démon Twisted Evil
Diablotins

Masculin Lion (24juil-23aoû)

PostPosted: Wed 2 Jul - 15:13:58 (2008)    Post subject: liche king Reply with quote

Tain j'suis dans une nouvelle mission la, et le proxy bloque le site. Mais j'pense pas qu'ce soit de la source officielle. Si ça l'est en effet démo est trop cheaté silence illimité j'pense pas qu'ce soit terrible.
Mais au cas où c'est vrai qqun peut link les talents du rogue et du war ?

Back to top
Bubbahotep
Diablotins

PostPosted: Wed 2 Jul - 15:52:00 (2008)    Post subject: liche king Reply with quote

Bon c'est un peu le brin à linker car c'est des arbres à talents avec la description quand tu passe la souris dessus.
Voila les descriptions des pouvoirs des voleurs mais sans le détails des points à mettre (et ca fait unj peu pavé)

Quote:
GENERAL
Fan of Knives: Instantly throw both weapons at all targets within $a1 yards, causing % weapon damage.

ASSASSINATION
Master Poisoner: Reduces the chance your poisons will be resisted by 5/10% and reduces the duration of all Poison effects by an 25/50%.

Deadened Nerves:
Reduces all damage taken by 1/2/3/4/5% (instead of all physical damage).

Fleet Footed:
Reduces the duration of all movement impairing effects by 25/50% and increases your movement speed by 8/16%. This does not stack with other movement speed increasing effects.

Vile Poisons: Increases the damage dealt by your poisons and Envenom ability by 7%/14%/20% and gives your poisons an additional 10%/20%/30% chance to resist dispel effects.

Improved Poisons:
Increases the chance to apply poisons to your target by 5%/10%/15%/20%/25%. (Increased from 2% per rank)

Blood Spatter: Increases the damage caused by your Garrote and Rupture abilities by 10/20%.

Focused Attacks: Your melee critical strikes have a 30% chance to give you 1/2/3 energy.

Turn the Tables: You have a 5/10/15% chance of reflecting physical effects back on the attacker.

Cut to the Chase: Your Eviscerate and Envenom critical strikes have a 20/40/60/80/100% chance to refresh your Slice and Dice duration to its 5 combo point maximum.

Devious Poisons: Increases the damage caused by your Instant Poison and Deadly Poison by 10%/20%. In addition, when a target you've poisoned is healed or cured, there is a 50%/100% chance the poison afflicts the healer.

Deadly Brew: When you apply Instant, Wounding or Mind-Numbing poison to a target, you have a 50%/100% chance to apply a second poison:
Instant -> Deadly
Wounding -> Crippling
Mind Numbing-> Crippling

Hunger For Blood: Enrages you, increasing all damage caused by 5%. If used while a Bleeding or Magic effect is afflicting you, it will remove one Bleed and one Magic effect and refund the energy cost. This effect can be stacked up to 3 times. Lasts up to 10 sec.

COMBAT
Nerves of Steel: Reduces the duration of all Stun and Fear effects by 15/30%. (was: Increases your chance to resist Stun and Fear effects by an additional 5/10%)

Blade Twisting: Your damaging melee attacks have a 10% chance to Daze the target for 4/8 sec
The stun from Mace Specialization now has a 6 second cooldown.

Riposte: A strike that becomes active after parrying an opponent's attack. This attack deals 150% weapon damage and slows their melee attack speed by 20% for 30 seconds.

Unfair Advantage: Whenever you dodge and attack you gain an Unfair Advantage, increasing your chance to hit by 2/4% and the chance that attacks will miss you by 2/4% for 8 sec.

Throwing Specialization: Increases the range of Throw and Deadly Throw by 2/4 yards and gives your Deadly Throw a 50/100% chance to interrupt the target for 3 sec.

Stay of Execution: When you have less than 35% health, all damage taken is reduced by 5/10/15% and you are treated as if you are at full health.

Prey on the Weak: Your normal melee critical strike damage is increased by 5/10/15/20/25% when the target has less health than you (as a percentage of total health).

Murder Spree: Step through the shadows from enemy to enemy within 10 yards, attacking an enemy every .5 secs with both weapons until 5 assaults are made. Can hit the same target multiple times.

SUBTELY

Setup: Gives you a 33%/66%/100% chance to add a combo point to your target after dodging their attack or fully resisting one of their spells. This cannot happen more than once per second.

Slaughter from the Shadows: Reduces the energy cost of your Backstab and Ambush abilities by 3/6/9/12/15.

Shadow Dance: Instantly enter stealth and begin the Shadow Dance. For 9 sec you will reenter stealth every 3 secs. (2 min CD)

Honor Among Thieves:
When anyone in your group critically hits with a damage or healing spell or ability you have a 10%/20%/30% chance to gain a combo point on your current target.

Waylay:
Your Ambush critical hits have a 50%/100% chance to reduce the target's melee and ranged attack speed by 30%, movement speed by 70% and prevent item use for 8 sec.

Wrongfully Accused: Whenever an attack is made against you, if the target is not your current target or has not already been attacking you they cause 50% less damage for 3/6 sec.

Diablotins

PostPosted: Wed 2 Jul - 16:15:02 (2008)    Post subject: liche king Reply with quote

Mouais cheaté aussi, moins que démo mais bon ... on tape plus et on encaisse mieux ... on verra bien.

Vous pouvez link pour les wawa ? Very Happy

Back to top
    Kaarya
    Demons

Féminin Verseau (20jan-19fev) 兔 Lapin
    Point(s): 116
    Moyenne de points: 0.04

PostPosted: Wed 2 Jul - 16:16:40 (2008)    Post subject: liche king Reply with quote

Moi j'ai pas trouvé pour les chasseurs.. :'(
    Back to top
    Bubbahotep
    Diablotins

PostPosted: Wed 2 Jul - 16:29:07 (2008)    Post subject: liche king Reply with quote

Je vois pas c'est quoi ton preblème Kaarya, il suffit de cliquer sur l'image du hunt et tu as l'arbre des talents qui apparait.

Pour en revenir au wawa c'est un peu en vrac,j'arrive pas à trouver la version imprimable pas en bordel:

Quote:
    __NOTOC__
    =New Abilities=
    * Shield Break (Level 75, 15 rage, 1m cooldown) - Break down the enemy's defenses, disarming any shield they have equipped or reducing the chance the enemy will block by 3% for 10 sec.
    * Bloodbath (Rank 1) - Wound up to 5 enemy targets within 8 yards, causing 244 to 256 damage and causing them to Bleed for 250 damage over 15 seconds. If the target becomes Enraged, the Bloodbath bleed effect causes four times the normal damage.

=Revised Abilities=
    * Improved Revenge now increases the damage dealt by your Revenge ability by 8/16/25% in addition to it's old effect.
    * Concussion Blow now causes damage equal to 25% of your attack power and has had it's cooldown reduced to 30 seconds. In addition the damage caused by Concusion Blow generates high threat.
    * Last Stand's cooldown reduced to 2 minutes.
    * Blood Craze now regenerates 2/4/6% of your health after being the victim of a critical strike.
    * Bloodthirst now recoverd 1.5% of your max health per hit. Bloodthirst now has only one rank.
    * Improved Disciplines (Rank 1) now reduces your cooldowns on Retaliation, Reckless and Shield by 5 minutes and increases their duration by 3 seconds.

=New Ability Ranks=
    ==Arms==
    * Rend (Rank 9)- 255 damage over 15 seconds, additional based on weapon damage. "If the target becomes enraged, Rend causes four times the normal damage".
    * Rend (Rank 10)- 300 damage over 15 seconds, additional based on weapon damage. "If the target becomes enraged, Rend causes four times the normal damage".
    * Heroic Strike (Rank 12)- 432 bonus damage. 151 additional damage against Dazed targets.
    * Heroic Strike (Rank 13)- 495 bonus damage. 173 additional damage against Dazed targets.
    * Mortal Strike (Rank 7)- 320 bonus damage.
    * Mortal Strike (Rank Cool- 380 bonus damage.
    * Thunder Clap (Rank Cool- 165 damage. Damage increased by attack power.
    * Thunder Clap (Rank 9)- 200 damage. Damage increased by attack power.
    ==Fury==
    * Battle Shout (Rank 9)- Increases attack power by 550.
    * Commanding Shout (Rank 2)- Increases health by 1855.
    * Commanding Shout (Rank 3)- Increases health by 2255.
    * Execute (Rank Cool- 1315 damage, each additional point of rage does 30 damage.
    * Execute (Rank 9)- 1665 damage, each additional point of rage does 38 damage.
    * Rampage (Rank 4)- 85 attack power per stack.
    * Cleave (Rank 7)- 189 bonus damage.
    * Cleave (Rank Cool- 222 bonus damage.
    * Slam (Rank 7)- 220 bonus damage.
    * Slam (Rank Cool- 250 bonus damage.
    ==Protection==
    * Sunder Armor (Rank 7)- 785 armor reduction per stack.
    * Shield Slam (Rank 7)- 639 to 671 damage.
    * Shield Slam (Rank Cool- 756 to 794 damage.
    * Devastate (Rank 4)- 53 damage per application of Sunder Armor.
    * Devastate (Rank 5)- 63 damage per application of Sunder Armor.

=Talents=
    <websiteFrame>
    website=http://wotlkwiki.info/talent/warrior.html
    height=830
    width=920
    border=0
    scroll=no
    </websiteFrame>

=Media=
    ===Bladestorm & Shockwave===
    {{#ev:youtube|VxoVdP7pqko}}
    <!--http://www.youtube.com/watch?v=VxoVdP7pqko Bladestorm & Shockwave-->

=Changes=
    ==Worldwide Invitational Information==
    * Titan's Grip - Confirmed to allow the wielding of two handed weapons in both hands (rather than two handed in the main hand and one handed in the off hand).

==3.0.1.8471 (June 12 2008)==

===Arms===
    * Sword Specialization - "This effect cannot occur more than once every 6 seconds." added to the description.

===Fury===
    * Heroic Leap - Daze effect changed to Stun.

==3.0.1.8391 (May 30 2008)==

===Arms===
    * Anger Management - "while in combat" removed from description.
    * Mocking Blow - Cooldown changed to 1 minute, now usable in defensive stance.
    * Sudden Death (new) - Your melee critical hits have a 10%/20/30% chance of allowing the use of Execute regardless of the target's health state.
    * Sweeping Strikes - Now only affects the next 5 strikes.

===Protection===
    * Defensive Stance - Now increases threat by 45% (up from 30%).
    * Improved Disarm - Bonus damage against disarmed targets 4/7/10% (down from 5-15%)
    * Improved Shield Block - Reduces the cooldown of your Shield Block ability by 5/10 sec.
    * Shield Specialization - Changed from 1 rage per block to 2.
    * Shield Block - Increases your chance to block and the amount blocked by 100% for 5 sec, but will only block 1 attack. 30 sec cooldown.
    * Last Stand - Now has a 6 minutes cooldown.
    * Incite (new) - Increases the critical strike chance of your Heroic Strike, Thunder Clap and Cleave abilities by 5%/10%/15%.
    * Vigilance (new) - Focus your protective gaze on a friendly target, increasing their chance to dodge by 5%. In addition, any time they are hit by an attack your Taunt cooldown is refreshed. Lasts until cancelled. This effect can only be on one target at a time.
    * Shield Slam - Replaced with Vigilance (now trainable).
    * Defiance - Replaced with Incite. Extra 15% threat now default for defensive stance.

==3.0.1.8334 (2008)==
    * Shield bash now deals damage equal to 20% of Attack Power
    * Thunder Clap's damage increases as you get more Attack Power.
    * Rend's Scaling with weapon damage has been improved.
    * Sunder Armor's threat now scales with attack power.
    * Rend has had it's duration reduced. Total damage dealt is unchanged.
    * Challenging Shout cooldown reduced to 3 minutes.
    * Revenge's tooltip has been clarified.
    * The bonus damage dealt by Cleave and Heroic Strike has been increased.
    * There is now only one rank of the Overpower ability. Bonus damage removed.
    * Spell Reflection now costs 15 rage
    * The stun from Mace Specialization now has a 6 second cooldown.
    * Improved Rend's name changed to Bloodletting, it now also affects the Bloodbath skill.
    * Death Wish no longer grants fear immunity.
    * Deathwish and Sweepingstrikes have once again switched places.
    * Anticipation now increases your chance to dodge by 1% per point, instead of increasing your defense skill.
    * Iron Will now reduces the duration of Stun and Charm effects on you by 10/20/30% instead of giving you a chance to resist these effects.
    * Improved Bloodrage now increases rage generated by 25/50%.
    * Improved Shield Bash now also increases your Shield Slam damage by 5/10%.
    * Improved Disarm now reduces the cooldown on your Disarm and Shield Break abilities by 5/10/15 seconds, and additionally will cause any targets you've disarmed to take 5/10/15% extra damage.
    * The amount of charges on Sweeping Strikes has been reduced to 3.
    * Polearm Specialization now also increases the damage your critical strikes with Polearms and Axes do by 1% per point in addition to it's old effect.

<headertabs/>

'''World of Warcraft and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All rights reserved.'''
    [[Category:Classes]]

Diablotins

PostPosted: Wed 2 Jul - 16:43:07 (2008)    Post subject: liche king Reply with quote

Tain j'ai envie de dire "lol" ... mais j'sais pas vraiment si c'est parce que j'suis content ou si c'est parce que j'suis blasé ...

Back to top
    Kaarya
    Demons

PostPosted: Wed 2 Jul - 17:41:14 (2008)    Post subject: liche king Reply with quote

Ouais, mais j'en ai pas vu de nveaux... enfin, vais aller voir IG et comparer d'abord Very Happy
    Back to top
    Bubbahotep
    Diablotins

PostPosted: Wed 2 Jul - 17:44:01 (2008)    Post subject: liche king Reply with quote

C'est quoi qui te donne envie de pleurer? le wawa tank reste chiant à jouer et on peux rien faire avec à part de l'instance?
    Pas grave tu pourras te consoler en jouant un ubber-palademo-qui-porte-de-la-plaque-et-tappe-à-la-zweihander-vorpale quand t'auras débloqué le dark knight (sic)...

Moi ce qui me perturbe avec l'extension c'est que je me suis fais chier comme un malade à farmer je ne sais combien de granules pour mon set tisse ombre et du jour au lendemain ça va être moins bien que ce qu'on va loot dans l'extension. Dans mon cas c'est pas trops grave mais c'est el principe qui me gène.
    Je comprend mieux les gars qui ralaient à la sortie de BC (j'ai commencé wow à peu près quand BC est sortit), genre les wawa qui se sont retrouvés opsolètes du jour au lendemain alors qu'ils se sont cognés je ne sais combien de raids et qu'ils dependent grandement du matos. Tout à refaire comme ça sans raison valable ça me ferait saigner du fondement...

Diablotins

PostPosted: Wed 2 Jul - 18:28:13 (2008)    Post subject: liche king Reply with quote

Bon j'suis rentré chez moi, j'ai vu le template war rapidos (pas trop le tps c'est l'heure de l'apéro). Ca sent le fake à plein nez. Matez l'avant dernier talent wawa de la branche fury "Titan's grip". C'est pas possible que blibli permette ça. Le dps serait inimaginable. Mais bon on va certainement atteindre les 20k pv unbuff donc qui sait ... pfff ...

Back to top
    Foonaz
    Diablotins

PostPosted: Wed 2 Jul - 23:41:24 (2008)    Post subject: liche king Reply with quote

Mouais non c'est pas un fake l'histoire des 2 armes à 2 mains en fait ... J'sais pas quoi en penser ... faut que j'étudie tout ça à tête reposée :p

Back to top
    sëphïrøth
    Guest

PostPosted: Thu 3 Jul - 07:36:45 (2008)    Post subject: liche king Reply with quote

je te confirme que c pas un fake c'est bien les talent officiel. par contre l'arbre de talent des paladin et des chasseur non pas encore été montrer
    Back to top
    Kaarya
    Demons

PostPosted: Thu 3 Jul - 09:42:19 (2008)    Post subject: liche king Reply with quote

ah, c'pour ca je trouvais pas le mien Very Happy
    Back to top
    Foonaz
    Diablotins

PostPosted: Thu 3 Jul - 10:19:06 (2008)    Post subject: liche king Reply with quote

Par contre pour les chasseurs il est indiqué que les pets auront eux aussi un arbre de talents !

Back to top
    Kaarya
    Demons

PostPosted: Thu 3 Jul - 10:48:18 (2008)    Post subject: liche king Reply with quote

troooooooooooooooooooop cool! Very Happy
    Back to top
    Bubbahotep
    Diablotins

PostPosted: Thu 3 Jul - 11:07:29 (2008)    Post subject: liche king Reply with quote

Moi aussi je veux un arbre de talents pour mes démons pour compenser l'enorme nerf qu'on subbit!

Quote:
    Curse of Shadow - Removed

Ca va me changer la vie ça Twisted Evil
    Diablotins

PostPosted: Thu 3 Jul - 11:59:52 (2008)    Post subject: liche king Reply with quote

Ca faisait quoi Curse of Shadow ?

Back to top
    Bubbahotep
    Diablotins

PostPosted: Thu 3 Jul - 12:13:56 (2008)    Post subject: liche king Reply with quote

Ca baisse les résistances ombres et arcanes et ça augmente les dégats du même type. Spé affliction c'est sympa mais comme on peu poser qu'une seule malédiction par cible c'est pas celle qu'on utilise en priorité.

PostPosted: Today at 09:58:17 (2019)    Post subject: liche king

Back to top
    Post new topic   Reply to topic    Hellscape Forum Index -> Public -> En vrac All times are GMT + 1 Hour
    Goto page: 1, 2  >
    Page 1 of 2

Jump to:  

Index | Create forum | Free support forum | Free forums directory | Report a violation | Conditions générales d'utilisation
    World of Warcraft phpBB template "WoWMaevahEmpire" created by MAËVAH (ex-MOONCLAW) for EMPIRE guild (v2.08) - wowcr.net : World of Warcraft styles & videos
    © World of Warcraft and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. wowcr.net is in no way associated with Blizzard Entertainment.